Brigáda - Servírka/číšník pro restauraci Bowling Park (Ostrava-Hrabůvka)

Plat: 127 Kč/hod

Baví Vás nabízet a servírovat jídlo? K tomu připravovat drinky a být v prostředí, které rozhodně není nudné? My pro Vás takovou příležitost máme. Bowling Park se skvělým vybavením je otevřen, ale někdo nám do týmu chybí!

Co u nás budete dělat?

  • Budete se starat o své hosty
  • Radit a doporučovat jim chutná jídla
  • Nosit jim správně orosené pivo a jiné vychytané drinky
  • Udržovat restauraci čistou a voňavou
  • Pracovat v režimu dlouhý krátký týden (v pondělí zavřeno, svátky zavřeno)
  • Bavit se a radovat při práci, nejen hosté mají rádi fajn atmosféru :)

Servírka/číšník pro Šatlavu Dr. Martínka, Ostrava-Hrabůvka (brigáda 18+, praxe min. 1 rok)

Plat: od 127 Kč za hodinu

Baví vás nabízet alko i nealko občerstvení? Čepovat dobré pivo a být v prostředí, kde je fakt cvrkot?  My pro vás takovou příležitost máme. Hledáme brigádníka do obsluhy!

Co u nás budete dělat

- Budete se starat o své hosty

- Nosit jim správně orosené pivo a drinky, které mají rádi

- Mít směny dle vašich časových možností 

- Pracovat s kolegy, kteří Vám hlavně v začátku pomohou a zaučí

Kuchař/ka pro Bowling Park (Ostrava)

Plat: od 31 000 Kč

Co u nás budete dělat?

  • Především vařit a připravovat jídlo a všechno, co s ním souvisí 
  • Mít radost z práce s poctivými a sezónními surovinami 
  • Podílet se na lákavé nabídce pro hosty, říkat svůj názor na připravovaný jídelníček 
  • Pracovat na sobě, aby vše, co od Vás z kuchyně vyjde k hostům, bylo perfektní 
  • Podílet se na budování restaurace, kam se chodí na dobré jídlo
  • Chodit do práce v režimu dlouhý krátký týden

Obchodní referent/ka v útvaru Gastro

Plat: až 30.000,- Kč

Jako člen našeho týmu budete mít klíčovou roli v zajišťování plynulého chodu našeho skladu a budete se aktivně podílet na rozvoji našeho obchodního sektoru, včetně našeho e-shopu. Klíčovou roli budete mít konkrétně v následujících oblastech:

• Správa skladových dokumentů ve spolupráci s vedoucím skladu.

• Odpovědnost za pokladnu a finanční hotovost skladu

• Komunikace s obchodními partnery, odběrateli a dodavateli

• Zajišťování dostatečných skladových zásob ve spolupráci s vedoucím skladu

• Vedení inventarizace skladu a fyzické inventury zboží

• Různorodou administrativní podpora gastro útvaru

• Práce na vlastním osobním růstu

Právě teď Vás nehledáme?

A chcete u nás pracovat? Pošlete nám svůj životopis a my se ozveme sami!

Vlož životopis

Proč s námi

Největší motivací, která zaštiťuje filozofii společnosti 3E PROJEKT, je pocit uspokojení z dobře odvedené práce. A dobrou práci neodvedeme bez dobrých lidí. V našich zaměstnancích umíme rozpoznat talent, potenciál a možnosti. A dáváme prostor je rozvíjet. Respektujeme osobnost a limity, oceníme úspěch i snahu, poctivou práci i dobré nápady. Díky rozsahu aktivit společnosti 3E PROJEKT hledáme do svého týmu řadu profesí a v každé z nich máte možnost vyniknout. Můžete zůstat na místě, které se vám líbí, stejně tak můžete růst.

Zastřešujeme tři hlavní oblasti podnikání – gastronomii, nemovitosti a technologie. Ale k profesionalitě zastáváme jednotný postoj. Spokojený zaměstnanec odvádí dobrou práci. A jedině tak můžou být spokojení všichni. Nechte se inspirovat příběhy některých našich zaměstnanců, možná najdete ten správný impuls i pro svůj vlastní nový začátek.

Šárka Macurová

výkonná ředitelka

 

Během mé pracovní historie ve společnosti 3E PROJEKT, která se teď už počítá na desítky let, jsem si prošla zajímavou cestou. Mohlo by se zdát, že od řadové účetní k vrcholnému managementu je daleko, ale všechno šlo tak přirozeně, jak jen mohlo. Díky vynikajícím profesionálním vztahům jsem postupem času získávala důvěru a dostávala stále více a více úkolů, které se sice nedají popsat jako konkrétní pracovní pozice, ale celé poslání bylo jasné – chtěla jsem (a stále chci) pro firmu dělat to, co je v jejím zájmu, co je potřeba a s čím jen mohu pomoct. Po restrukturalizaci firmy jsem se ujala místa výkonné ředitelky, ale to samé bych dělala, i kdybych měla na vizitce jen své jméno, ne funkci. Vážím si důvěry majitelů, a jsem přesvědčená o tom, že jsme skvělá firma plná skvělých lidí.

Michaela Poláčková

samostatná účetní

Do 3E PROJEKT jsem nastoupila v září 2022 na pozici samostatné účetní. V předchozím zaměstnání jsem cítila, že potřebuji změnu, kterou bych se mohla posunout vpřed. Jdu s dobou, papírové dokumenty vnímám jako přežitek, a tak jsem ráda, že jsem se mohla více přiblížit digitálnímu účetnictví. V rámci výběrového řízení jsem měla možnost absolvovat „den na zkoušku“, kde jsem poznala super lidi v týmu a svou budoucí náplň práce. Dalším kritériem byla má flexibilita při práci. Ano, home office, možnost přizpůsobit si pracovní dobu svému rodinnému životu, bylo pro mě rozhodující. Nyní s jistotou mohu zhodnotit, že tento krok byl správným směrem. Vzhledem k tomu, že jsem v účtárně oproti jiným kolegyním krátce, stále se mám co učit. Avšak pracuji již na spoustě věcí samostatně a věřím, že i já svými názory a zkušenostmi přispívám k vyšší efektivitě a správnému chodu firmy.

Roman Šubrt
Roman Šubrt

Project manager

Do 3E PROJEKT jsem nastoupil před více než 7 lety. Ano, bylo to období rozvoje gastra v naší firmě a mé zkušenosti a dovednosti jsem využíval, kde se dalo. Pracoval jsem ve firemních gastro provozovnách, dělal odborné poradenství obchodním partnerům, sjednával obchody a mnoho dalšího. Zlomem v mé kariéře byl projekt restaurace Sbeerka, kterému jsem šéfoval. Cílem bylo dostat se mezi Porubskou gastro špičku a to se nám podařilo. Rozjezd nové restaurace byl náročný, každý den jsem makal na nových úkolech, učil se a zúročoval všechny roky své praxe. Na Sbeerce jsem odvedl kus práce  a užil jsem si každý den. Po 2 letech v pozici provozního manažera Sbeerky jsem přijal nabídku na pozici Project manažera pro gastro útvar. Za pár měsíců po nástupu jsem rozjel food truck "Sbeerka na cestách", který přiváží gastro vychytávky ze Sbeerky i na akce mimo Ostravu, pracuji na nasazení nového pokladního systému pro naše firemní provozovny a chystám další nové projekty, které nás posunout dál. A to mě prostě baví. Každý den je jiný a příští měsíc nebo rok se třeba objeví nová výzva a já si o ni řeknu.

Martina Dospělová

ředitelka útvaru gastro

Do společnosti 3E PROJEKT jsem nastoupila jako sekretářka. Žádná výzva mi ale není cizí, ráda se učím nové věci a s prací nejsem spokojená, dokud ji neodvádím na sto procent. Dostala jsem tedy příležitost zorientovat se v pro mě naprosto novém oboru a další příležitosti dostávám neustále. Pracovní postup i rozvoj závisí na mém vlastním přístupu, všichni tady pro něj máme ty nejlepší možné podmínky. K tomu všemu si ještě i naši nadřízení najdou čas se za námi zastavit a vyzvědět, jak jsme spokojení a co by mohlo být třeba lepší. Pracuji v kolektivu schopných, dobrých a pracovitých lidí, na svou práci, oddělení, kolegy a celou firmu jsem pyšná. Spolu s 3E PROJEKTEM jsem si pracovně prožila téměř celou dekádu. A minimálně ještě v další jednu doufám.

Žaneta Bulavová

marketingový manager

Do společnosti 3E PROJEKT jsem nastoupila v roce 2019, kdy jsem začínala brigádně při studiu vysoké školy jako servírka ve firemní gastro provozovně Sbeerka. V říjnu téhož roku jsem nastoupila na plný úvazek jako servírka do tehdy nově otevřené provozovny Palouk, kde jsem se opravdu našla. Ačkoliv to tak z počátku nevypadalo, Palouk jsem si doslova zamilovala! Postupně jsem se propracovala na pozici zástupce provozní managerky a po třech letech působení na této pozici mi byla nabídnuta příležitost zajišťovat marketing gastro útvaru.

Zápal pro gastro a ambice mě motivovaly natolik, že i bez předchozích zkušeností s marketingem jsem nabídku přijala a vrhla se do ní doslova po hlavě. Nyní zastávám pozici marketingového managera. Pracuji převážně v oblasti digitálního marketingu, což mě zkrátka baví a naplňuje. Spravuji sociální sítě a weby gastro provozoven, včetně Pivovárku Morava a částečně se věnuji i PR pro všechny restaurační provozy. 

Nadále si udržuji přímý kontakt s gastro provozem Palouk, kam docházím vypomáhat brigádně. Zůstávám tak v centru dění, mohu vysledovat aktuální novinky z gastronomického světa a jsem stále součástí atmosféry restaurace. Těším se, co mi pozice v marketingu přinese a co vše nového se ve firmě naučím.

Společnost 3E Projekt, a.s. od 1. 2. 2017 proběhla realizaci projektu s číslem CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0004532 a názvem Rozvoj zaměstnanců v 3E Projekt, a.s. V rámci projektu byly pořádány kurzy měkkých a manažerských dovedností, technického a jiného odborného vzdělávání, účetní ekonomické a právní kurzy a další. Cílem projektu bylo zvýšit úroveň znalostí a dovedností zaměstnanců a zajistit tak soulad jejich kvalifikací a kompetencí s požadavky na vykonávané pracovní činnosti. V projektu bylo podpořeno 64 školících se osob. Projekt byl financován Evropskou unií přes Operační program Zaměstnanost.